torsdag 23 januari 2014

På ett silverfat


Hej på er!

Hoppas allt är bra med er. Jag har nästan lite fredagskänsla fast det bara är torsdag idag. Årets första tulpaner är köpta och jag har gjort lite fint på bordet.


Jag har plockat fram ett gammalt loppisfyndat silverfat. Tillsammans med lite levande ljus blir det väldigt fint, tycker jag.


Den turkosa ljusstaken i trä kommer från min butik. Den finns även i svart.


Är i valet och kvalet om jag ska göra rent fatet eller inte. Jag tycker att det är lite charmigt när det ser smutsigt ut, så jag tror att jag låter det vara som det är.

Idag känner jag mig lite imponerad av mig själv. Jag har börjat röja och städa i vår källare. Har inte hunnit långt alls än, men det är redan stor skillnad. Vår stökiga källare är något som har hängt som en sten över mig länge så det känns skönt att äntligen ha börjat tagit tag i den.

Imorgon är det fredag på riktigt!

Kram Sara




2 kommentarer:

  1. Ja visst är det fredag imorogn!!! O jag o mannen är lediga o ska på utflykt=)
    Så fint med arrangemanget på fatet!!!
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack Anna!

    Hoppas ni hade det bra på er utflykt :)

    Kram Sara

    SvaraRadera