måndag 20 januari 2014

Helgen som var


Hej!

Har ni haft en bra helg? Min har varit väldigt bra, men alldeles för kort. Vi skulle ha behövt en dag till för bara vila, känner jag. 

I lördags var maken och jag på Formex. Så roligt och så mycket fint! Det blev en hel del beställt till butiken. Under våren kommer det komma in helt underbart porslin, en massa fint till köket, en del rosa, en del i koppar och mycket, mycket mer. 
Jag längtar så tills leveranserna kommer, men det kommer att dröja några veckor.

En ny leverantör blev det också, men jag kommer inte avslöja vilken riktigt än ;) Hur mycket fint som helst har de, så jag är så glad att vi har börjat ett samarbete med dem. Jag tror att ni kommer att bli nöjda också :)

Nu ska jag skicka iväg helgens ordrar och uträtta lite ärenden.

Ha en fin dag!

Kram Sara

2 kommentarer:

  1. Underbar bild. Vad roligt att maken var med dig till Formex, en romantisk resa säkert:). Ser fram emot att se allt fint du får in. Kram

    SvaraRadera
  2. Han vågar inte släppa iväg mig själv på en inredningsmässa, han tror nog att jag ska beställa alldeles för mycket ;) Det är inte alls hans grej, men det är mysigt att han ville följa med.

    Kram

    SvaraRadera