torsdag 16 januari 2014

Kärleken till möbler


Hej!

Ibland händer det att man blir lite förälskad i en möbel. Det hände mig när jag såg det här vackra skåpet i en annons på blocket för några år sedan. Jag kastade mig på telefonen och till min lycka fanns det kvar. Fixade släpkärra och bärhjälp och gav mig iväg. Det var precis så fint i verkligheten som jag hade hoppats på. 


Det är något speciellt med gamla möbler. Jag tycker att de har en helt annan känsla och själ än vad nya möbler har. När man dessutom har fantiserat om en möbel länge och sen till slut lyckas hitta den, då känns det bara så bra :)


Just nu drömmer jag om att hitta den perfekta kökssoffan, några gamla fina stolar och ett vackert vitrinskåp. Kanske jag springer på något av det på loppis i sommar...


Ljusslingan Irislights i färgkombinationen Creamy White finns i min butik och ni hittar den här.


Tack för titten! Sköt om er!

Kram Sara




2 kommentarer:

  1. Känner igen känslan, man bara måste ha den:). Ditt skåp är ljuvligt, så jag skulle inte heller kunnat låta bli det:). Fint dekorerat också. Ha en fin kväll, och snart är det helg igen, jippie:) Kram

    SvaraRadera