tisdag 10 december 2013

Tid att varva ner


Hej!

Ja, tid att varva ner skulle jag behöva just nu! Känner mig stressad nästan hela tiden och det känns som att tiden inte alls räcker till... Allt som ska fixas inför jul (jag vet att jag inte måste, men jag VILL), en trotsig son  som ställer till bus så fort jag vänder ryggen till och en dotter som vill bli buren av mamma hela tiden sätter sina spår. Hoppas på att barnen somnar tidigt ikväll så jag får lite tid att varva ner.


Årets julbok! Har hittat många recept i den som ska provas på julbordet. 
Ljusstakarna har min morfar gjort.

Nu ska det göras lite paj!

Kram Sara



1 kommentar:

  1. Hej Sara!

    Du får ta hand om dig! Vet ju hur det är när man vill hinna så mycket men tiden inte riktigt räcker till. Jag har verkligen lagt ner ribban i år, men så får det vara:)
    Hoppas du får varva ner ikväll!

    Stor kram

    SvaraRadera