söndag 15 december 2013

Bordstabletter - DIY


Hej!

Har ni en fin tredje advent? Tänk, snart är det julafton!

Idag tänkte jag tipsa om ett enkelt DIY-projekt. För ett tag sedan när jag var i mataffären så hittade jag så fina kökshanddukar, precis sådana som jag har letat efter. Tyget är lite grövre och de ser gammaldags juliga ut med det röda mönstret. 


De var ganska stora så jag klippte av dem på mitten, fållade kanten och använder dem nu som bordstabletter. Superenkelt och lätt att variera, det är bara att byta handdukar efter humör och säsong :)

Nu ska jag göra lite butiksjobb. 

Tusen tack till alla fina kunder som har valt att handla sina julklappar i min lilla butik!

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Så fina tabletter det blev!
    Kanonbra tips:)
    Ha en fin tredje advent!
    Kram Anna

    SvaraRadera