torsdag 26 september 2013

Tillfälligt höstpiff


Hej!

Hoppas allt är bra. Här skiner solen och jag är ledig idag :)

Jag håller på och röjer och städar här hemma. I helgen ska vi förhoppningsvis börja måla tak och riva tapeter i matrummet och köket. Det kommer att bli samma golv och tapet i både matrummet och köket när vi renoverat färdigt.


Lite höstpiffat i matrummet just nu, men imorgon ska allt plockas ner...
 Ljusstakarna har min morfar gjort.

/
Fina blommor från fina vänner :)


Ljusförrådet är påfyllt inför hösten. 


Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund och tänka på att snart slipper jag den hemska strukturtapeten i matrummet ;)

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Hej Sara!

    Så fint du piffat!:)
    Det ska bli så kul att följa er köksrenovering!

    Stor kram!

    SvaraRadera