torsdag 2 juli 2015

Astrid Lindgrens Värld


Villa Villekulla


I den lilla staden


Hos Emil i Lönneberga. Här skulle jag kunna bo :)


Mattisborgen


Hos Lotta på Bråkmakargatan


Hej!

Hur har ni det i värmen? Här smälter vi nästan bort. Vi varvar lite bad i barnens pool med vila i skuggan.

Tidigare i veckan så var vi till Astrid Lindgrens Värld. Vilket underbart ställe! Jättefina miljöer, teatrar och karaktärer som gick runt i parken. Kan verkligen rekommenderas :)

Idag har jag varit på storloppis i Nora. Orkade bara gå runt nån timme i värmen men hittade precis det jag var ute efter. Visar sen :) 

Ni som följer mig på Instagram har redan fått se vad jag köpte. Om ni vill följa mig på Instagram så heter jag @lillategelbruket där.

Nu ska vi grilla!

Kram Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar