söndag 15 mars 2015

Blå-vita textilier


Somrigaste duken ligger nu på köksbordet


Nytt kuddfodral till kökssoffan


Mjuk och skön pläd

Hej!

Nu kunde jag inte hålla mig längre - jag var tvungen att plocka fram lite blå-vita textilier i köket :)
Den här helgen har det verkligen varit vår ute så nu vill jag ha vårkänsla även inomhus.

Duken, kuddfodralet och pläden kommer från min WEBBUTIK.

I torsdags jobbade jag min sista dag på mitt gamla jobb och imorgon är det dags att börja på det nya. Än så länge är jag inte särskilt nervös, men det kommer nog.

Hoppas ni har haft en fin helg!

Kram Sara


1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Hoppas det gått bra på nya jobbet idag!
    Så fint med de blåvita textilierna, gillade särskilt pläden:)
    Har hört att det är en stor dag snart;)

    Ha det gott!

    Kram!

    SvaraRadera