måndag 19 januari 2015

Ett fint erbjudande...


Hej!

Just nu kan du välja att handla idag och betala ditt köp i slutet av februari! Ta del av Klarnas kampanj när du handlar hos Lilla Tegelbruket :)

Just nu har jag fullt upp med inskolning på dagis för lilla bönan. Både hon och jag är trötta när vi åker därifrån :) Därför blir det lite glest med inlägg här just nu, men jag ska försöka bättra mig.

I lördags var vi på Formex! Oj oj oj, så mycket fint! 
Massor av fina vårnyheter har köpts in och jag kan knappt vänta tills de kommer hem. Våren i butiken kommer att bli underbar! Bland annat så kommer det dyka upp somriga textilier i vitt och blått, affischer och vykort med skolplanschmotiv och många nyheter till barnrummet.

Nu lite middagsfix!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar