måndag 30 juni 2014

När man får ett ryck...


Hej!

I fredags kväll fick jag ett ryck och började möblera om i barnrummet. Det hör inte till vanligheterna att jag flyttar på möbler, de får oftast stå där de står, medans småsaker flyttar runt hela tiden. När jag ändå hade ångan uppe blev det lite omflyttningar i resten av huset också. Det var nära att jag försökte släpa ner en fåtölj från övervåningen, men det var tur att jag insåg att jag aldrig skulle få ner den för trappan själv :)


Det vita månbordet fick flytta in i köket. Det blev så fint bredvid vårt vita köksbord.


Grafiskt print från min butik

Sista dagen i juni idag och även den sista veckan innan vi går på långledigt. Hoppas sommarvärmen hittar tillbaka hit snart så vi kan njuta av sommaren ordentligt!

Ha en fin dag!

Kram Sara





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar