onsdag 30 oktober 2013

Höstfint i trädgården


Hej!

Igår gjorde lille W och jag en pumpalykta. En läskig en skulle det minsann vara!


Idag har jag gjort lite höstfint i trädgården. Några gamla blommor som hade gjort sitt kastades och lite vit ljung planterades tillsammans med murgröna. 


Vita och gröna prydnadspumpor.


Prydnadskål, murgröna, mossa och rödlök.


Vid nerfarten till garaget fick det bli vit ljung, mossa och de sista röda äpplena från trädgården. 

Nu funderar jag på om jag ska bege mig ut i skogen i jakt på material till en krans till ytterdörren. Regnet hänger i luften så jag får nog fundera på saken en stund till ;)

Ha en fin onsdag!

Kram Sara



1 kommentar:

  1. Så fint du har gjort i krukorna :-)
    Hoppas allt är bra med dig! Hur lång tid är det kvar nu?
    Kram Anna

    SvaraRadera