söndag 16 juni 2013

Bästa hjälpredan i köket


God förmiddag!

Här ovan har ni mitt bästa köp till köket! Min älskade Kitchen Aid är användbar till så mycket. 
Just nu håller jag på och planerar vad som ska bakas till lille W:s födelsedagskalas. Han fyller två år om ca en månad. Tiden har gått så fort, jag tycker nyss att han var en liten bebis :)

Det ska bakas bullar och kakor och en tårta. Jag har stora planer för tårtan i år, jag tänkte försöka mig på att göra en traktortårta. Jag har hittat en beskrivning på internet som jag hoppas kunna klara av...

Nu ska det vikas tvätt och vattnas blommor.

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Förstår att du är nöjd över din fina Kitchen Aid!:)
    Ja tänk så fort det går! Å snart ska han bli storebror också:)
    Duktig du är som ska baka en traktortårta!

    Kram på dig

    SvaraRadera