tisdag 28 maj 2013

Blått


Hejsan!

Jag känner mig helt slut ikväll. Efter en intensiv dag på jobbet och mycket att göra när jag kom hem så ska det bli skönt att få krypa ner och sova om några timmar.


Just nu går vårt sovrum i färgerna vitt, blått och grått. Snart ska även mitt fina överkast som påminner om ett blått lapptäcke plockas fram.


Jag tycker det är så fint med blått till sommaren :)


De vita rosorna som jag köpte till helgen är fortfarande lika fina.

Imorgon hoppas jag att vädret är på min sida, för jag har planerat en förmiddag ute i trädgården. Rabatter ska rensas och planterandet i köksträdgården ska påbörjas.

Kram Sara




2 kommentarer:

  1. Hej Sara!

    Blått och vitt är så fint!:)
    Kuddarna var jättefina men tror det är lite fel blå färg:)

    Ha en bra kväll!

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej Sara.

    Först vill jag säga tusen tack för rara hälsningar inne hos mig. Blir lika glad varje gång, uppskattar att du är så snäll <3 Läser ju din blogg varje dag, men är så dålig på att ta mig tiden att skriva, men jag gillar dig och din blogg jätte mkt!

    Stort grattis till butiken, måste kännas jätte roligt. Mycket fint ni har i butiken, får ta mig en liten shoppingrunda vart efter:).

    Håller med om att blått är en ljuvlig färg. Själv har jag ju ljusblått i köket, men älskar även mörkare toner, marinblått och sommar hör ihop <3

    Önskar dig all lycka till med ditt förtetag, en underbar sommar, och en fin och mysig onsdag idag:).

    Stora kramar från Camilla på camillaslantliv.com <3

    Ps. Då jag inte kunde välja "namn och adress" när jag kommenterar kommer nu kommentaren komma från min gamla blogg som är kopplad till mitt gmail konto, Vitaboet, men där blir man vidareskickad till nya bloggen, så det spelar ju inte så stor roll:), hihih.

    SvaraRadera